وبلاگ مهران
وبلاگ مهران

وبلاگ مهران

بهترین قیمت دستبند می بند 3 شیائومی

دهم خرداد برای شیائومی روز مهمی بود چراکه این سازنده از 3 گوشی پرچمدار تازه پرده برداشت و همچنین تازه‌ترین مچ‌بند هوشمندش را هم تحت عنوان Mi Band 3 رسما معرفی کرد. این مچ بند هوشمند صفحه نمایش OLED بزرگ‌تری دارد و در کنار باتری قدرتمندتر و بزرگ‌تر همچنین از طراحی نوین بهره می‌برد. حالا که مدتی از عرضه آن می‌گذرد، به نظر می‌رسد که مشتریان و کاربران این گجت هوشمند هم با این تغییرات موافق بوده‌اند. خرید می بند 3

وانگ شیانگ، قائم مقام ارشد شیائومی، در توییتر خود اعلام کرد که این سازنده موفق شده است حدودا 1 میلیون دستگاه از مچ بند هوشمند Mi Band 3 را ظرف مدت تنها 17 روز به فروش برساند.

مچ بند هوشمند Mi Band 3 شیائومی حدودا 25 دلار قیمت دارد و ابتدا تنها در نسخه مشکی به بازار راه یافت. فروشگاه‌های رسمی شیائومی از روز گذشته نسخه‌های بیشتری از این محصول دیجیتالی پرطرفدار را در رنگ‌های تازه مانند نارنجی تیره و آبی نفتی در دسترس کاربران قرار داده‌اند. این بندهای رنگی تازه هرکدام 3 دلار قیمت دارند.

گفته می‌شود که بند پلاستیکی مچ بند هوشمند Mi Band 3 پیش از معرفی مورد آزمایش قرار گرفته و حدودا 2000 بار باز و بسته شده است تا میزان مقاومتش تأیید شود. این گجت هوشمند همچنین مجوز IP68 دریافت کرده است و قادر خواهید بود با آن شنا کنید.

مچ بند هوشمند Mi Band 3 به گونه‌ای برنامه ریزی نشده است که اطلاعات تفصیلی و جزئیات فعالیت‌های ورزشی شما را به نمایش بگذارد اما به ساعت، گام شمار، حسگر پایش ضربان قلب و بلوتوث مجهز شده است و می‌تواند نوتیفیکیشن‌های مربوط به اپلیکیشن‌های گوشی و تماس‌های ورودی را به کاربر اعلام کند.

منبع: GSM

نسخه آزمایشی Galaxy Note 9 پیش از معرفی فاش شد

مدت کوتاهی پس از اینکه سامسونگ تایید نمود گوشی پرچمدار جدید خود را در تاریخ 9 اوت (18 مرداد) در نیویورک معرفی خواهد کرد، بخش قابل‌توجهی از مشخصات سخت‌افزاری Galaxy Note 9 سامسونگ فاش شد. اطلاعات جدید نیز توسط یک گزارش‌گر روس با نام Eldar Murtazin به‌دست آمده که ادعا می‌کند با نسخه‌ی آزمایشی Galaxy Note 9 در طی سفر اخیر خود به ایالات متحده کار کرده است. با اینکه نسخه فاش شده فاقد برخی از ویژگی‌های موردانتظار از جمله Bixby 2.0 است؛ از نظر سخت‌افزاری به نسخه نهایی Galaxy Note 9 شباهت بسیاری خواهد داشت. لوازم گلکسی نوت 9

در همین رابطه، اعلام شده است که پرچمدار جدید سامسونگ به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود؛ این باتری با استفاده معمولی نزدیک به دو روز شارژ نگه می‌دارد. در نسل قبل، از باتری با ظرفیت کم‌تر از 3500 میلی‌آمپر استفاده شده بود و همین موضوع باعث شد تا بسیاری نسبت به ظرفیت پایین باتری در Galaxy Note 9 سامسونگ خرده بگیرند. ضمن اینکه اعلام شده است پرچمدار جدید سامسونگ با همان طراحی Infinity Display نسل قبل یعنی Galaxy Note 8 همراه شده. مشابه با رویه‌ای که سامسونگ در پرچمداران اخیر خود دنبال می‌کند، نسخه پایه Galaxy Note 9 به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و از شش گیگابایت رم بهره می‌گیرد؛ همچنین مدل دیگری مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. منبع انتشار گزارش جدید پیرامون Galaxy Note 9 مدعی است که جدیدترین عضو از سری Galaxy Note با هشت گیگابایت رم و 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز در دست توسعه قرار دارد اما بعید است که این مد‌ل‌ها در ایالات متحده یا اروپا عرضه شوند. در همین رابطه، پیش‌تر اعلام شده بود که Galaxy Note 9 با هشت گیگابایت رم در برخی از بازارهای آسیایی عرضه خواهد شد و مدل رده‌بالا در تمامی کشورها قابل خریداری نیست.

تمامی گزارش‌هایی که پیش‌تر پیرامون قلم جدید S-Pen سامسونگ شنیده بودیم، در گزارش گزارش‌گر روس با نام Eldar Murtazin تکرار شده است؛ آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، قلم جدید S-Pen از بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد و قابلیت‌هایی را به منظور کنترل محتوا از راه دور ارائه می‌دهد.

همچنین اعلام شده است که صفحه‌نمایش Super AMOLED مورد استفاده در Galaxy Note 9 خمیده خواهد بود و نسبت به نمایشگری که در نسل قبل استفاده شده، روشنایی بالاتری خواهد داشت. همچنین ادعا شده است که نسخه سامسونگ روی نسخه جدید قابلیت Always-on Display (ویژگی برای نمایش ساعت، روز و هشدارها یا کنترل آهنگ در حال‌پخش؛ زمانی‌که صفحه‌نمایش گوشی خود را خاموش کرده‌اید) مشغول به کار است و این فناوری تا زمان عرضه Galaxy S10 در اوایل سال 2019 معرفی نخواهد شد. سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 که در حال‌حاضر در دسترس توسعه‌دهندگان قرار دارد و نسخه نهایی آن منتشر شده است، روی Galaxy Note 9 اجرا خواهد شد؛ البته رابط‌کاربری با رام Samsung Exprience 9.5 شخصی‌سازی شده است و ادعا می‌شود که در این نسخه از رابط‌کاربری اختصاصی سامسونگ، سرعت‌ انیمیشن‌ها روان‌تر شده.

اگر برای بخش عکس‌برداری در Galaxy Note 9 هیجان‌زده هستید، گفته می‌شود که لرزش‌گیر اپتیکال و الگوریتم‌های تصویربرداری در پرچمدار جدید سامسونگ ارتقا یافته؛ با این‌حال، هنوز مشخص نیست که جانشین Galaxy Note 8 از سنسوری با دیافراگم متغیر استفاده خواهد کرد یا مانند نسل قبل، دیافراگم سنسورهای دوربین روی مقداری ثابت مانده است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، Galaxy S9 به دوربینی مجهز است که اندازه دهانه لنزی یکی از سنسورها روی دو مقدار F1.5 و F2.4 تغییر پیدا می‌کند و این موضوع باعث شده است تا عملکرد دوربین در هنگام عکاسی در محیط‌های تاریک به طور قابل‌توجهی بهبود پیدا نماید. قابلیت AR-Emoji نیز در Galaxy Note 9 ارائه خواهد شد و البته بهبود یافته است؛ هرچند، تغییرات اعمال شده مشخص نیست. 

گفته می‌شود که عرضه Galaxy Note 8 به شرکای سامسونگ متوقف شده و این شرکت تصمیم دارد تا موجودی پرچمدار نیمه دوم سال 2017 خود را به اتمام برساند؛ البته این موضوع چندان دور از انتظار یا غیرعادی نیست زیرا نسل Galaxy Note 8 تا چند هفته دیگر به صورت رسمی معرفی خوهد شد. این موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که عرضه پرچمدار جدید سامسونگ، روی قیمت نسل قبل تأثیر چشمگیری نخواهد داشت؛ به عبارت بهتر، سامسونگ نمونه‌های باقی‌مانده از Galaxy Note 8 را با کاهش قیمت به مشتریان تحویل نخواهد داد.

منبع: gsm

خرید قاب گوشی p smart

قاب P Smart

قاب محافظ هواوی Huawei P Smart فوق از برند معتبر و شناخته شده X-Level هست که کیفیت آن بسیار شناخته شده است. قاب P Smart از مواد اولیه سیلیکونی بسیار مرغوب تولید شده است, در هر شرایطی از گوشی P Smart شما محافظت می‌کند.

کیفیت و کارایی

به دلیل طراحی دقیق و حرفه ای قاب گوشی p smart جای پورت, سنسور و دوربین به خوبی تعبیه شده است و هیچ گونه مزاحمتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. به دلیل مهندسی ساخت بالا این قاب گوشی, در قسمت دکمه ها به گونه ساخته شده است که هنگام استفاده از کلیدهای گوشی مانند صدا و پاور نیاز به فشار مضاعف نیست.

محافظت 360 درجه

مهندسی ساخت قاب هواوی P Smart به گونه ای است که تمام اطراف گوشی تا لبه صفحه نمایش را پوشش می‌دهد و به بهترین نحو از اطراف گوشی محافظت می‌کند که به عبارتی به آن محافظت 360 درجه می‌گویند.

خرید قاب محافظ هواوی Huawei P Smart

نازک و سبک وزن

قاب محافظ هواوی Huawei P Smart مارک X-Level سری Guardian با کیفیت بسیار بالا و جنس نرم که طراحی زیبا و ظریف دارد که علاوه بر اینکه از گوشی در برابر ضربه به خوبی محافظت میکند ابعاد گوشی را بزرگ نمی‌کند و از زیبایی آن کاسته نمی‌شود.

جنس لطیف و ضد لک

به دلیل استفاده از مواد خاص در تولید قاب Huawei P Smart هنگام لمس آن احساس خوشایندی به شما دست می‌دهد. همچنین کیفیت بالا محصول باعث می‌شود قاب محافظ به راحتی لکه های انگشت دست و لکه آب را جذب نکند.

همیشه فراتر از بهترین سطح

برند X-Level در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال فعالیت دارد. این شرکت از سال 2011 در کشور چین به عنوان یک شرکت کوچک شروع به کار کرد و محصولات مدرن و با کیفیت آن خیلی زود توجه همگان را به سمت خود جلب کرد. حالا این برند تبدیل به شرکت بزرگ و واحد در زمینه تولید انواع لوازم جانبی شامل قاب گوشی و… شده است.

ویژگی های قاب محافظ هواوی Huawei P Smart مارک X-Level در یک نگاه:

استفاده از مواد اولیه مرغوب

سطح مات

ضد اثر انگشت و لکه آب

ضد گرد و غبار

عدم بزرگ و حجیم کردن گوشی

نصب و جداسازی آسان

شرکت طراحی سایت شرکتی در کرج و البرز

وقتی صحبت از یک سازمان و یا شرکت می شود اولین تصویری که به ذهن مخاطب می رسد، محیطی رسمی و اداری ست. شکی نیست که بیشتر شرکتهایی که بصورت رسمی ثبت شده اند و یا در شرف ثبت هستند تمایل دارند تا با این نوع نگاه,  فعالیت و شخصیت سازمانی خود را در ذهن مشتریان قدیم و جدید خود جا بیاندازند. با این توصیف باید در نظر داشته باشید که هر مخاطبی تمایل دارد اطلاعات بیشتری درمورد شرکت شما از طریق یک وب سایت حرفه ای بدست آورد. چه کسی بهتر از شما می تواند این معرفی را با استفاده از یک سایت شرکتی به مخاطب ارائه کند؟

توصیه ما به شما این است اولین گام این حضور را با طراحی یک سایت شرکتی حرفه ای، محکم بردارید.

چه مشاغلی نیازمند طراحی سایت شرکتی هستند؟

آیا برای داشتن یک سایت شرکتی لازم است شرکت بزرگی داشته باشیم؟ خیر

برای داشتن یک سایت شرکتی نیازی نیست که حتماً سازمان و یا شرکت بزرگی داشته باشید. بلکه یک سایت شرکتی مناسب و فعالیت مستمر می تواند باعث پیشرفت و گسترش کسب و کارهای کوچک نیز بشود و هیچ محدودیتی را نمی توان برای آن متصور بود.

 

با طراحی یک وبسایت شرکتی حرفه ای، حرفه ای دیده شوید

 

میدانید شما از طریق یک سایت حرفه ای شرکتی میتوانید خدمات و محصولاتتان را به بهترین شکل ممکن به مشتریان عزیز خود ارائه داده و همواره با آنان در تعامل باشید.

وینتو میتواند با دانش خود، طراحی اصولی و حرفه ای سایت شرکتی خوب را برای شما به ارمغان بیاورد  که نتیجه آن سایت شرکتی زیبا ، جذاب و با امنیت بالا برای شما خواهد بود.

هدف استودیو طراحی وینتو در طراحی سایت شرکتی، ایجاد نمایی زیبا و ماندگار در ذهن از برند شما است؛ طراحی یک سایت شرکتی در کرج باید بگونه ای باشد که اگر کاربری بدون ذهنیت قبلی از نوع فعالیت شما در دنیای واقعی و برای اولین بار از طریق وبسایتتان با برند شما آشنا شد، با تصویری ایده آل و حرفه ای از کسب و کار و برند شما و نحوه ارائه آن مواجه شود.

 

بازطراحی سایت شرکتی شما

ممکن است شما پیشتر سایت شرکتی دارید ولی این سایت کیفیت لازم برای جذب مخاطب را ندارد. در اینجاست که میتوانید روی وینتو حساب ویژه ای باز کنید. ما طراحی جدید سایت شرکتی شما را با بالاترین کیفیت به عهده میگیریم.  کیفیت سایتهای طراحی شده توسط ما را با رقبای ما مقایسه کنید.

 

یک طراحی سایت شرکتی چطور میتواند موفق باشد؟

یک طراحی سایت شرکتی خوب در کرج ، ماحصل چینش مجموعه ای از امکانات زیرساختی و بصری در کنار یکدیگر است. باید برای کدنویسی های نهفته و نمای گرافیکی سایت بصورت همرمان توجه کرد. قابلیتهای طراحی شده در سایت باید به شکلی هماهنگ و مناسب با نیازهای یک سایت شرکتی تعبیه شود. در نظر داشته باشید که زیرساخت مناسب یک سایت منجربه سرعت بارگذاری بالا، قابلیت توسعه، و البته نمایش صحیح سایت در انواع دستگاه های متصل به اینترنت و… میشود.

باید بدانید که رعایت استانداردها در طراحی و برنامه نویسی وبسایت شرکتی، موجب فراهم شدن یک تجربه کاربری یا UX ایده آل میشود. استودیو وینتو فضای رقابتی دنیای مجازی را بخوبی میشناسد، لذا وبسایتی منطبق بر اصول و تکنولوژی های روز طراحی میکند تا شما را از رقبایتان با فاصله زیادی متمایز کند.
قابلیت های یک سایت شرکتی خوب - طراحی سایت شرکتی در کرج

قابلیت های یک سایت شرکتی خوب

 

طراحی واکنشگرا (ریسپانسیو) در سایت شرکتی

طراحی واکنشگرا برای یک سایت شرکتی یک تجربه بی‌نظیر است که نمایش مطلوبی از وب‌سایت شرکتی شما را در دستگاه‌های مختلف فراهم می‌کند . سرعت بارگذاری سایت شرکتی شمارا افزایش میدهد و از بابت سئو نیز استاندارد های جدید گوگل را بخوبی پشت سر میگذارند.

 

طراحی اختصاصی صفحات

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی وبسایت شرکتی، معرفی واضح خدمات و فعالیت های شرکت است که انجام این کار با طراحی صفحات مناسب و ساختاریافته به درستی انجام میشود. نوع خدمات شما میبایبست به بهترین شکل ممکن نزد مشتریان شما ارائه شود. طراحی اختصاصی سایت شرکتی این ویژگی مهم را بخوبی دارد.

طراحی صفحه تماس با ما

این موضوع بخوبی ثابت شده است که یک طراحی خوب برای صفحه ی تماس با ما در یک سایت شرکتی ، تعداد کاربران بیشتری را ترغیب می کند با شرکت شما تماس بگیرند. بنابراین بهتر هست در طراحی این صفحه دقت لازم را ببرید.

 

نمای ظاهری وبسایت

یکی از نکات مهم در طراحی سایت شرکتی در کرج ، طراحی جلوه های بصری زیبا و مطابق با فضای کسب و کار مورد نظر است. این روش طراحی علاوه بر ترغیب مخاطب به تعامل بیشتر با سایت شرکتی شما ، وجهه ای مرتب و چشم نواز از تجارتنوع فعالیت تجاری و برند شما را به تصویر میکشد که میتواند در ذهن کاربران برای همیشه ماندگار شود.

همچنین باید بگوییم که رنگبندی مناسب در طراحی سایت شرکتی یکی از مهم ترین عوامل است. وظیفه طراح سایت شرکتی این است که هارمونی دقیقی بین لوگو، رنگ سازمانی و رنگ وبسایت شرکتی شما بر قرار کند.  وینتو با رعایت اصول روانشناسی رنگ ها، طرحی مختص، حرفه ای و ماندگار از سایت و شرکت شما را در ذهن مخاطب ثبت میکند. وینتو نگاه ویژه ای نیز به فونت مناسب برای سایت شرکتی دارد. ما اصول استفاده درست از فونت های فارسی خوب را بخوبی میدانیم.

 

سئو

مانند هر فعالیت اینترنتی ، سایت شرکتی نیز نیازمند دیده شدن در گوگل است.  سئوی حرفه ای سایت شرکتی منجر به کسب جایگاهی مناسب در موتورهای جستجو و مهمترین آن گوگل میشود. سئوی خوب سایت شرکتی باعث می شود ، سایت شرکت شما در رتبه ای بالاتر در صفحه نخست نسبت به رقبایتان به کاربران نمایش داده میشود.

 

 

بهینه سازی سایت شرکتی یعنی ارتقاء رتبه سایت هنگام نمایش نتایج موتورهای جستجو از جمله گوگل.
آیا می دانید ۸۵ درصد بازدیدکنندگان یک سایت از طریق موتورهای جستجو آن سایت را پیدا می کنند و وارد آن می شوند؟ اینجاست که مشخص می شود نقش بهینه سازی سایت شرکتی در میزان دیده شدن آن و پیشرفت شرکت شما چقدر مؤثر است.

با این توصیف  چنانچه یک شرکت متوسط و حتی بزرگی دارید و هنوز در فضای مجازی حرفی برای گفتن ندارید و احتمالا دیده اید که رقبای شما در این فضای اینترنت در حال بهرهبرداری از موقعیت های آنلاین میباشند،  میبایست خیلی سریع کار خود را شروع کنید.

حتی به نظر کارشناسان و طراحان استودیو طراحی وینتو که در این زمینه تجربه های بسیار زیادی دارند, اگر کسب و کار و شرکت خود را به تازگی راه اندازی نموده اید, بر شما لازم است تا وب سایت شرکتی عالی داشته باشید تا بتوانید در کوتاهترین زمان مشتریان خود را جذب کسب و کار خود کنید.

اگر شرکت یا برندی در سطح شهر کرج هستید، وینتو با دانش خاص خود میتواند شما را در داشتن یک سایت شرکتی در سطح کرج همراهی کند.

آخرین اخبار از گوشی Galaxy Note 9

پس از شایعات بی‌شمار که پیرامون زمان معرفی پرچمدار جدید سامسونگ منتشر شده است، در نهایت شرکت کره‌ای به صورت رسمی تأیید کرد که لوازم جانبی Galaxy Note 9 را در تاریخ 9 اوت (18 مرداد) معرفی می‌کند. لازم به‌ذکر است که جانشین Galaxy Note 8 نسبت به نسل قبل، چند هفته زودتر معرفی می‌شود.

در تیزری که توسط سامسونگ منتشر شده، هیچ اشاره‌ای به پرچمدار جدید این شرکت یعنی Galaxy Note 9 نمی‌شود؛ تنها عبارت Samsung Galaxy و Unpacked در این دعوت‌نامه جلب‌توجه می‌کند. با این‌حال، قلم S-Pen در تصویر ارائه شده مشاهده می‌شود؛ همین موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که جانشین Galaxy Note 8 به صورت رسمی در تاریخ 18 مرداد معرفی خواهد شد. با توجه به تصویر انتشار یافته توسط سامسونگ، ظاهراً Galaxy Note 9 به رنگ طلایی معرفی خواهد شد؛ البته این تنها رنگ پرچمدار جدید کره‌ای‌ها نخواهد بود. گفته می‌شود قلم S-Pen جدید سامسونگ از بلوتوث پشتیبانی می‌کند؛ ضمن اینکه کاربران می‌توانند از قلم به عنوان یک بلندگوی بی‌سیم پشتیبانی استفاده نمایند.

پشتیبانی S-Pen جدید از بلوتوث، باعث خواهد شد تا این قلم بتواند روی کاغذ بنویسد؛ البته نوشته‌ها روی کاغذ ظاهر نخواهند شد زیرا قلم فبلت جدید سامسونگ فاقد جوهر است اما در داخل گوشی ذخیره می‌شوند و می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. 

در رابطه با سخت‌افزار احتمالی Galaxy Note 9 باید گفت که این مدل در دو نسخه با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و اگزینوس 9810 سامسونگ عرضه خواهد شد؛ در ایالات متحده، نسخه‌های مجهز به تراشه اگزینوس عرضه خواهند شد و در سایر بازارها می‌توانید نسخه‌ مجهز به تراشه اگزینوس را خریداری نمایید. همچنین بد نیست اشاره کنیم که جانشین Galaxy Note 8 از شش گیگابایت رم برخوردار است و احتمالاً می‌توانید آن‌را با 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید؛ همچنین در برخی از بازارهای آسیایی، نسخه مجهز به هشت گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید.

از نظر نرم‌افزاری، جانشین Galaxy Note 8 به اندروید اوریو 8.1 مجهز خواهد بود و پس از مدتی به اندروید P به‌روزرسانی می‌شود؛ نسخه نهایی سیستم‌عامل اندروید P هنوز منتشر نشده است و همین موضوع باعث می‌شود تا عرضه Galaxy Note 9 با اندروید 9 غیرممکن به‌نظر برسد. 

در رابطه با طراحی Galaxy Note 9 باید گفت که مدل مذکور، شباهت زیادی به نسل قبل خواهد داشت؛ خبری از اعمال بریدگی در بالای صفحه‌نمایش نخواهد بود و همچنان از نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن QHD+ استفاده می‌شود. در قاب پشتی نیز از دوربین دوگانه استفاده خواهد شد که احتمالاً یکی از سنسورها، لنزی با دیافراگم متغیر دارد؛ همچنین حسگر اثرانگشت به پایین دوربین اصلی منتقل شده است و خبری از سنسور اثرانگشت درون نمایشگر نیست. 

با توجه به اینکه 42 روز تا معرفی پرچمدار آینده سامسونگ باقی مانده، انتظار می‌رود شایعات بیشتری در طی چند هفته آینده منتشر شود. به دنبال معرفی رسمی در تاریخ 18 مرداد، کُره‌ای‌ها احتمالاً پرچمدار آینده خود را به مدت دو هفته پیش فروش خواهند کرد و سپس آن‌را در هفته پایانی ماه اوت به بازار عرضه می‌کنند. عرضه زودهنگام Galaxy Note 9 به سامسونگ فرصت خواهد داد تا پیش از عرضه پرچمداران جدید دیگر سازندگان از جمله نسل دوم آیفون 10 اپل و مدل «پلاس» آن، ال‌جی V40، هوآوی میت 20 و نوکیا 9 فرصت نسبتاً زیادی برای فروش کهکشانی جدید خود در اختیار داشته باشد. 

منبع: gsm.ir