وبلاگ مهران
وبلاگ مهران

وبلاگ مهران

باتری گوشی سامسونگ Galaxy J5

باتری سامسونگ Galaxy J5 مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا اگر قصد خرید این گوشی را دارید بتوانید مقایسه درستی نسبت به سایر رقبا داشته باشید. گوشی مذکور دارای یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری می باشد. باتری استفاده شده در این گوشی از نوع لیتیوم یونی می باشد. شما می توانید از تست های انجام شده در زیر برای مشخص شدن کیفیت باتری سامسونگ Galaxy J5 استفاده کنید. گوشی در آندروید ۵ عملکرد باتری نسبت به آندرویدهای بالاتر داشته است.

طبق آمارهای منتشر شده باتری موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J5 – J500 توانسته به مدت ۴ ساعت به صورت مداوم با صفحه نمایش روشن دوام بیاورد که برای یک گوشی که به میان رده می باشد عالی است. اگر بخواهید گوشی را از صفر تا صد شارژ کنید به ۲ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. حالت های ذخیره باتری در این گوشی به صورت فوق العاده می تواند شارژ باتری را برای مدت زیادی برای شما حفظ کند. دو حالت پاور سیوینگ و الترا پاور سیوینگ در این گوشی باعث شده است تا صرفه جویی عمیقی صورت گیرد.

تست های انجام شده نشان می دهد اگر شما به صورت پیوسته با گوشی مکالمه کنید به مدت ۱۸ ساعت می توانید این کار را انجام دهید. اگر اهل گوش کردن به موزیک هستید می توانید به صورت مداوم ۶۲ ساعت موزیک گوش کنید و اگر هر دو سیم کارت را فعال بگذارید تا ۲۰ ساعت باتری گوشی شما دوام خواهد آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.